Skocz do zawartości

Regulamin


I. Postanowienia ogólne.

1. Każdy zarejestrowany użytkownik jest zobowiązany do akceptacji i przestrzegania niniejszego regulaminu.
2. Zabronione jest umieszczania w sygnaturach treści, które ukazują treści faszystowskie, nazistowskie, pornograficzne, rasistowskie, antysemickie, anarchistyczne, bądź mają na celu obrażanie religii, społeczności, kultury, nadmierne przeklinanie, obrażanie.
3. Zabronione jest umieszczanie reklam na forum w podpisach i postach.
4. Nie wolno wprowadzać innych użytkowników w błąd podając informacje niepotwierdzone przez żadne źródła publicystyczne.
5. Na forum panuje Hierarchia - to znaczy że Moderator słucha się Moderatora Globalnego a nie Moderatorów, Moderator Globalny słucha się Administracji a nie innych Moderatorów, i tak dalej...


II. Zasady dotyczące kont użytkowników.

1. Użytkownicy mają prawo do sugerowania administratorom i moderatorom propozycji zmian i zgłaszania nieprawidłowości w funkcjonowaniu forum.
2. Użytkownicy mają obowiązek szanowania opinii innych użytkowników.
3. Użytkownik jest zobowiązany do umieszczania swoich tematów w odpowiednich działach, pisania językiem poprawnym i zrozumiałym dla innych uczestników.
4. Użytkownicy są zobowiązani do podporządkowania się prośbom i poleceniom administratorów oraz moderatorów, jeśli wyniknie taka potrzeba.
5. Użytkownik nie ma prawa pisać postów/tematów które zawierają nadmierne treści "WIELKIMI LITERAMI"
6. Użytkownik nie ma prawa do wielokrotnego rejestrowania kont, bez względu na intencje, jest to zabronione.


III. Zakazy na forum.

1. Nie wolno zakładać kilku takich samych wątków w różnych działach. Nie wolno pisać kilku postów pod rząd, (od tego jest opcja "Edytuj").
2. Zakazane jest robienie "double quotow" (cytat z cytatu zawartego w innym cytacie).
3. Zakazujemy wszelkiego rodzaju Offtopu i spami w postach/tematach/statusach.
4. Zabraniamy podawania w postach linków do stron (for.) o podobnej tematyce co ninjaForum.pl
5. Zabrania się kopiowania treści (tematów/postów) z innych forumowisk/stron bez pozwolenia/zgody autora.
6. Zabraniamy użytkownikom używania koloru czerwonego w tematach/postach - koloru Administratorów.
7. Zabrania się użytkownikom jakiejkolwiek obrazy innych użytkowników, najbardziej rodziny czy znajomych którzy nie mają tak naprawdę pojęcia o forum.


IV. Inne postanowienia.

1. Postanowienie o rozmiarze sygnatury: Każda sygnaturka nie może przekraczać około 600x400 pixeli i nie może zajmować więcej niż 500 KB.
2. Maksymalna liczba grafik w sygnaturkach użytkowników to Trzy.


V. Postanowienia końcowe.

1. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi użytkowników na forum.
2. Naruszenie punktu regulaminu o rejestracji więcej niż jedno konto na osobę prowadzi do zablokowania wszystkich kont.




 

Administracja Zastrzega Sobie Prawo Do Zmiany Regulaminu W Każdej Chwili.
Zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
(Dz.U. z 1994 r. Nr 24, poz. 83) zabrania się kopiowania bez zgody autora.